Tot depèn del punt de vista / Todo depende del punto de vista / Everything depends on your point of view / Tutto dipende dil punto di vista

viernes, 4 de diciembre de 2009

L’atzar de les poesies visuals per Barcelona

















































































Sembla mentida la quantitat de mobles que cada dia es tiren pels carrers de Barcelona. Mobiliari que en aparença no son res però que en realitat amaguen un gran món particular, que han format part d’una casa amb una vida pròpia, un dia a dia amb determinades persones, una història… Una part d’intimitat rebutjada i aprofitada per altres persones que de forma involuntària, passen a tenir un lligam amb un altra persona, aquella que primer convivia amb aquell objecte.
Cada barri de Barcelona, te un dia determinat per a llançar els mobles que ja no es volen, de les cases als carrers i en molts casos, dels carrers a altres cases de nou. Una norma urbanística que amaga tot un món. Poesies visuals gratuïtes pels carrers, espais íntims traslladats als espais públics que de forma inconscient permeten la intrusió, el voylerisme i la apropiació no sols del objecte en sí, si no també de les vides agenes.

Parece mentira la cantidad de muebles que cada día se tiran por las calles de Barcelona. Mobiliario que en apariencia no son nada pero que en realidad esconden un gran mundo particular, que ha formado parte de una casa con vida propia, un día a día con determinadas personas, una historia... Una parte de intimidad desechada y aprovechada por otras personas que de forma involuntaria, pasan a tener un vínculo con otra persona, aquella que primero convivía con ese objeto.
Cada barrio de Barcelona, tiene un día determinado para bajar los muebles que ya no se quieran, de las casas a las calles y en muchos casos, de las calles a otras casas de nuevo. Una norma urbanística que esconde todo un mundo. Poesías visuales gratuitas por las calles, espacios íntimos trasladados a los espacios públicos que de forma inconsciente permiten la intrusión, el voyerismo y la apropiación no solo del objetó en si, sino también de las vidas ajenas.