Tot depèn del punt de vista / Todo depende del punto de vista / Everything depends on your point of view / Tutto dipende dil punto di vista

miércoles, 20 de enero de 2010

Horas y kilómetros viajando

Estos dibujos los he hecho viajando. Viajando por mi mente, dejando volar la imaginación, mientras realizaba kilómetros en tren y caravana. Horas en apariencia muertas que uno ha de rellenar manteniéndose ocupado i distraído, para no aburrirse en la monotonía del trayecto. Pero en mi surgen mil pensamientos, filosofías internas que no puedo evitar, pensamientos que no cuestiono ni intento resolver, simplemente aparecen i los reflexiono mientras los plasmo en el papel.

Hores i kilòmetres viatjant.

Aquest dibuixos els he fet viatjant. Viatjant per la meva ment, deixant volar la meva imaginació, mentre realitzava kilòmetres en tren i caravana. Hores en aparença mortes que un a d’emplenar mantenint-se ocupat i distret, per a no avorrir-se en la monotonia del trajecte. Però en mi sorgeixen mil pensaments, filosofies internes que no puc evitar, pensaments que no qüestiono ni intento resoldre, simplement apareixen i els reflexiono mentre els plasmo en el paper.


Como la fluidez de un movimiento, un simple detalle que esconde un contenido inmenso. Como los gestos de las personas. ¿Nunca has intentado recordar el rostro de alguien y lo único que consigues es visualizar una sonrisa, una palabra, un gest que te permite identificarla, sin lograr ver un conjunto de su cara?

Com la fluïdesa d’un moviment, un simple detall que amaga un contingut immens. Com els gestos de les persones. Mai has intentat recordar el rostre d’alguna persona i l’únic que aconsegueixes és visualitzar un somriure, una paraula, un gest que et permet identificar-la, sense poder veure un conjunt de la seva cara?


Marcar el camino con tus propias huellas.

Marcar el camí amb les pròpies petjades.



El ritmo de las cosas i la confluencia de mil sucesos en un mismo instante y en mil lugares diferentes. Pequeños detalles llenos de gran significado que una lee a su modo de entender.

El ritme de les coses i la confluència de mil esdeveniments en un mateix instant i en mil llocs diferents. Petits detalls plens de gran significat que una llegeix a la seva forma d’entendre.




No hay comentarios:

Publicar un comentario